8 Mart 2010

Dance Camera
Yeni İçerik...

Bir süre önce başladım dans fotoğrafları çekmeye. Kısa bir de eğitim aldım bu konu üzerine. İncelikleri nelerdir, nelere dikkat edilmesi gerekir'i anlayabilmek adına. Eğitimin benim için en çarpıcı sonucu ise şu oldu;

Fotoğrafçı olarak yakalanması gerekenin fotografik estetikten ziyade, dans sanatçı tarafından icra edilirken figürün doğru yapıldığı anda yakalanması olduğuydu. Çünkü sergilecenek fotoğraf sizin ve izleyiciler açısından çok estetik olsa bile, eğer fotoğrafta dansçı tarafından yanlış icra edilmiş bir figür var ise bu sanatçı açısından rencide edici olabilirdi.

Devamı için ....

2 yorum:

  1. Dansları da öğreneceksin o zaman ki zor iş be Güven :D
    Ben de yemek fotoğrafına merak sarım ama ahçılığa da merak olduğu için bir yandan da yemek yapmayı öğreneceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten zor :)
    Bir oyunun defalarca izlemek hatta mümkünse DVD lerini alıp evde izlemek gerek...
    Yemek fotoğrafı işi çok zevkli.
    Bir kaç prof. çekimim oldu o daha da zevkli.
    Gelen her tabaktan yemiştim hatırlıyorumda :D

    Geçen sene bir fotoğrafçımız 425g isimli yemek fotoğrafları kitabıyla fransada birincilik almıştı(Gökçe Erenmemişoğlu idi sanırım).
    Ben kitaptaki kareleri çok beğenmiştim....
    Bulabilirsen bir incele.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil